Jogging

Idag var jag uppe tidigt , strax efter 08:00 var jag klar med mockningen och stallbestyren . Skönt ! Jag har ridit Diego på morgonen , efter uppvärmningen i alla gångarter tränade jag på skolorna . Nyttigt , det finns alltid nåt man kan förbättra . Diego känns fin , lätt i handen , fin i formen ! Jag har haft hjälp av Lizette att få igång honom ! Så jag har haft lite tid på mig att träna på en del saker som vi kan förbättra !
I Morgon ska vi hämta hö , och kanske Miranda kommer hit . Ev . ska vi baka bullar ! Solen skiner från en klarblå himmel , och ingen storm här ! Skönt !

Kommentarer
Postat av: Lia

Kul att du kommit igång med bloggen igen!

2013-10-29 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0