Trist !!!!!

 Usch , fy sjutton vad trist det är nu ! Det går inte att rida , för det är stenhårt överallt ! Igår åkte jag med Lizette och Sune till Ånge , för Peterträning. Alltid lika kul att kolla på det ekipaget ! Sune var jättefin !!!!
Idag har vi varit i Rombäck och hjälpt Miranda när hon skulle rida på Pumba ! Hon vill att vi är där , när hon ska rida sin häst , OM det skulle hända någonting ! Då är hon inte ensam i alla fall !  Pumba var bitvis fin i formen.
Jag skrittade lite på ridbanan idag , men det är inte kul , med det här underlaget !
JAG VILL HA SNÖ !!!!!
En liten promenad blev det idag också ! Jag blir så trött av att bara sitta inne !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0