Skrittar

Idag har jag skrittat Diego ute på ridbanan . Han fick vila igår , vill inte skritta varje dag , det blir lätt tråkigt för honom . 30 minuter blev det idag . och han kändes jättefin ! Lätt och mjuk i handen , mjuk i formen ! Han kändes pigg och alert , lyssnade på mig hela tiden.
I morgon tisdag ska jag följa med Lizette och Miranda till Ånge. Det är Peterträning. Miranda ska träna. Det blir kul att se , har inte sett honom under ryttare sen KM;et .
Men i eftermiddag ska jag och Aq.Mera åka tåg in till Sundsvall och äta , och ha trevligt ! Det ska bli så kul att träffas , det är länge sen sist ! Så åker vi tåg hem igen på kvällen , 20:08 från S-vall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0