Hovslgaren här .

I Morse var Jonas här och skodde om Diego , nu med sulor på vinterskorna , samt nya broddar ! Efter det gick hästarna ut , och jag och husbonden fortsatte med städningen av skåp och lådor !!! Skönt att ha det gjort inför julen ! Och vi sorterade bort allt  " skräp " som man har samlat på sig under åren !
Diego vilade igår , men idag longerade jag honom i 20 minuter ! Han var fin , klev på bra i traven , så jag var nöjd med honom ! Det var inga störande moment ute på ängen idag , så det var lugnt !
I morgon ska vi laga lite mat , inför helgen , samt veckohandla , för på fredag kommer Miranda hit ! Få se om jag får tid till ridning i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0