Skrittar

Idag har jag kunnar jobba lite med Diego . Inte så blåsigt som tisdag och onsdag . Jag skrittade 30 minuter ute på ridbanan , mjukade upp honom  med olika övningar . Det är jätteisigt , med snö ovanpå , på ridbanan , men på övre volten börjar det bli lite mer poröst . Med lite varmare temperatur så blir isen mjukare , och då vågar jag rida på mer .
Gårdagen var väldigt blåsig och då motionerade Diego själv i hagen ! Han visade hela registret , trav , galopp, passage och piaff ! Härligt att se ! Just nu är det soligt och fint ute , och jag hoppas morgondagen blir likadan !

Kommentarer
Postat av: Lizette

Fina ni är!

Svar: Ja , Diego är fin !!!!
marianneelfqwist.blogg.se

2013-03-07 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0