Mjuka upp !!!!

Idag har Lizette hjälpt mig  med Diego ! Det var nödvändigt ! Han är stel i sina sidor , vill gärna räta ut sig och tar inte stödet på yttertygeln ! Han försöker hela tiden att komma undan jobbet , så jag måste hålla efter detta. Nu har jag fått en läxa att träna på tillnästa gång ! Jag ska rida honom i den låga , runda formen och ställa igenom honom ! Lizette red honom först , och sedan fick jag sitta upp , för att känna skillnaden på honom !
Det blåste riktigt hårt , mellan varven , och då spänner jag mig lite , men tydligen så bryr sig inte Diego , säger Lizette ! Jag får inte spänna mig när jag rider honom , för det känner han förståss !
Ser framemot nästa gång Lizette kan hjälpa mig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0