Lite av varje

Gårdagen började med en morgonpromenad, för att sedan övergå till ridning av Diego. Han var jättefin , vi red lösgörande arbete , öppna , sluta , galoppövergångar , skänkelvikningar , öka och minska i traven, Underlaget var lite tungt , så jag red bara en halvtimme , men med kvalitet !
Efter det fortsatte husbonden och jag med städningen , det sista ! Sö skönt att det är gjort !
 
I dag började vi som i går , med en morgonpromenad i det fantastiskt vackra vädret ! Klarblå himmel , frisk luft ! Efter  stallsysslorna tog vi en fika , sen ska jag vila lite . Vi ska hämta Miranda i Rombäck , efter skolan , hon ska vara hos oss i helgen . Lizette och Marco åker till Stockholm i dag på nån sorts motorshow , tror jag , så vi ska ta hand om Malimis hästar i helgen ! De kommer hem igen på söndag ! Det ska bli så kul att ha Miranda här hela helgen ! Diego får vila idag , stenhårt på banan ! Det har varit - 4 grader i natt !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0