Inte så mycket ........

Igår var det spännande saker utanför hagen !!! Diego fick syn på 3 rådjur , som sakta promenerade ner från E 14 , och över ängen , utanför hagen . Han sprang och visa upp sin fina passage , och blåste , såsom hästar gör när de är upphetsade ! Jag gjorde ett halvhjärtat försök till att skritta , men det var inte kul , på en isig , stenhård ridbana.
Efter 20 minuter gav jag upp ! Tröstade mig med att titta på V 75 istället !
Idag tog vi en promenad till Hammar , lagom promenad  för att få fart på gammelkroppen ! Mockning och iordningställande av mat , var det som stod på agendan idag ! Sen V 75 igen !
Så inte så mycket händelser här !!!
 
Nu vill jag ha SNÖ !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0