Globenhelg

Så ,  var då årets hästfest till ända ! Jag , Lizette och Miranda har haft en helt fantastiskt hästhelg i Globen ! Vi har bott på Globenhotell ! Nära till allt ! Mycket fina shower med vackra hästar ! Man blir ganska trött , trots att man inte utför ett arbete , men det tar på andra sinnen , när man ska suga i sig så mycket som möjligt ! Vi har varit dötrötta på kvällarna , så det har blivit tidigt kväll för oss ! Upp tidigt för att hinna äta denna fantastiska frukost , som Hotell Globen har , för att sen söka sig till sina platser ! Lizette har gjort ett kanonjobb, som har bokat allt , från buss-tåg biljetter , till platserna i Globenarenan inför de shower vi sett ! TACK LIZETTE !!!
Många kändisar har passerat förbi , och Miranda fick en bild på sig och Tinne , samt hennes autograf ! Och Tinne vann GP dressyren och även Kuren ! Inspirerande att se dessa skickliga ryttare ! Edward Gaal , samt många andra !
Så nu får man suga på den här karamellen lite då och då , så att den räcker länge !! Det blev lite shopping för mig också , det var mest schabrak som jag har lite brist på ! Annars har jag allt min häst kan önska sig !
Så då kan man sammanfatta detta med att vi har haft en HÄRLIGT , ROLIG HELG !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0