Upp och Ner !

Så kan man beteckna veckans aktiviteter ! Jag har ridit och longerat Diego , men jag har inte kännt nån vidare glädje i arbetet ! Har ändå jobbar honom 4 dar hittils i veckan .  Han har kännts jättefin i formen , jag har haft solen till hjälp , så jag ser hur han ser ut i formen ! Underlaget är väl inte det bästa, så här års , dvs, det är is under snön ! Men jag får göra det som går att göra med honom !Allt jag gör , är bättre än ingenting !!
Så man får säga att Diego är i uppförsbacke , men jag känner mig som jag är i nedförsbacke !!
Alltså , det kan bara bli BÄTTRE !!!!!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Kom igen nu, tappa inte gnistan! Snart är våren här på riktigt och som du säger allt bli bara bättre! Kanske du ska komma hit och rida lite med oss?! Kram

2013-03-24 @ 16:40:38
URL: http://lizettepadellaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0