Trist

 Gårdagens inlägg försvann ! Nåja , jag gör ett nytt försök idag ! Det jag ville säga var att man ska ha lite dj....aranamma för att klara av den här årstiden !! Börjar lessna på vintern , och att det aldrig blir riktig vår ! Jag longerade Diego igår , och han var lagom inspirerad !! Pälsfällningen påverkar honom ganska mycket , tror jag !
Underlaget på ridbanan är trist , både löst och isigt ! Inget drömläge precis ! Återkommer senare med ett nytt inlägg ! Firade Oliver igår , han fyllde 19 år ! Helt otroligt att grabben hunnit bli så gammal ! Det måste betyda att jag oxå har blivit äldre !! Barnbarnen kommer i kapp mig på slutet !! God smörgåstårta fick vi , och en trevlig stund med delar av släkten !
 

Kommentarer
Postat av: Lizette

Det blir snart bättre, tänk att vi går mot våren nu!

2013-04-06 @ 18:48:22
URL: http://lizette.padellaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0